Nog maar heel even.. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Alien Waaijman - WaarBenJij.nu Nog maar heel even.. - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Alien Waaijman - WaarBenJij.nu

Nog maar heel even..

Door: Alien

Blijf op de hoogte en volg Alien

09 Juni 2014 | Nederland, Zwolle

Nog maar heel even en dan is het al zover. Over 20 dagen vertrekken we naar Kenia. De voorbereidingen zijn op volle gang en de puntjes worden op de i gezet. Het afgelopen jaar hebben we met z'n allen geld opgehaald, enquêtes verspreid en ook veel lol gehad, maar nu begint het echte werk. In deze blog zal ik als we in Kenia zijn mijn reisdagboek bijhouden zodat jullie allemaal kunnen meegenieten van de reis. Maar voor de reis zijn er heel wat maanden vooraf gegaan.

Voor de reis moesten we per persoon 750 euro sponsorgeld ophalen. Zelf heb ik afgelopen winter al mijn geld voor de reis bij elkaar gesprokkeld door kniepertjes en oliebollen te verkopen. Dit ging erg goed en hiermee heb ik voor elkaar gekregen om al mijn sponsorgeld bij elkaar te krijgen. Ook de inentingsprikken heb ik overleefd en nu moet alleen het inpakken nog gebeuren.

Met de hele groep hebben we in maart tijdens de Grote Avond van mijn school ook geld opgehaald door middel van een filmpje (link naar het filmpje: http://vimeo.com/88168278 ). Hiermee hebben we een aardig bedrag opgehaald.

Ik kan niet wachten tot we weggaan. De komende 20 dagen zullen nog in het teken van voorbereidingen staan, maar daarna is het eindelijk zover. Eerst nog een laatste toetsweek op school en dan in het vliegtuig naar Kenia!

• 29 Juni 2014 - 14:43

A.Faber:

Hallo Alien, het is nu 29 juni, je vertrekt naar Kenia vandaag begreep ik. Veel plezier, geniet ervan. De oliebollen en kniepertjes waren erg lekker. Ik ga je volgen.
    Groet A.Faber/Loodiep 43